Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Anthem z aktualizacją 1.0.4. Patch popsuł system ekwipunku
Anthem – sieciowa strzelanka autorstwa kanadyjskiego studia BioWare – doczekał się wczoraj dużej aktualizacji oznaczonej numerem 1.0.4. Patch dodaje do omawianej produkcji sporo nowych rzeczy, w tym poprawki optymalizujące wydajność na wszystkich platformach oraz suwaki FOV i wsparcie dla funkcji DLSS w przypadku wersji PC – przy czym druga opcja jest dostępna wyłącznie na kartach z serii GeForce RTX 20xx i można ją aktywować tylko w rozdzielczościach 1440p i 4K (dostępność trybu jest uzależniona od posiadanego modelu GPU).

Twórcy wprowadzili także do gry skrzynki Elysian Cache i nowy rodzaj aktywności – tzw. Misje Legendarne. Pierwsza nowość umożliwia zdobywanie przedmiotów zmieniających wygląd pancerza poprzez wykonywanie specjalnych, codziennych wyzwań. Z kolei nowe misje to po prostu fragmenty kampanii fabularnej, ale z odpowiednio „podkręconym” poziomem trudności. Każdego dnia zostanie udostępnione pojedyncze zadanie tego typu, ale będziemy mogli powtarzać je tyle razy, ile zechcemy.

Produkcja doczekała się również sporych zmian w mechanice rozgrywki. Przykładowo, skrócono czas, po którym nieaktywni gracze będą wyrzucani z gry (z 10 do 5 minut) i znacznie usprawniono Kuźnię – od teraz możemy do niej wejść wybierając odpowiednią opcję w menu, o ile znajdujemy się w Forcie Tarsis lub hangarze. Co ważne, usunięto również ekran ładowania, który wcześniej towarzyszył korzystaniu z tej funkcji.

Deweloperzy wprowadzili także zmiany w systemie ekwipunku. Umożliwiono zdobywanie dodatkowych przedmiotów i materiałów ze skrzyń, które pojawiają się w Strongholdach, Misjach, aktywnościach w trybie Freeplay, a także po pokonaniu bossów Apex podczas eksplorowania mapy. Niestety, wygląda na to, że jeśli chodzi o tę część łatki, nie wszystko poszło zgodnie z planem. Użytkownicy forum Reddit donoszą o kilku problemach:

  • pokonanie bossa w Strongholdzie nie gwarantuje przedmiotu Mistrzowskiego (Masterwork);
  • członkowie drużyny mogą podnosić z ziemi rzeczy należące do nas – dropy wciąż trafiają do naszego ekwipunku, po prostu podnosi je ktoś inny;
  • w skrzyniach pojawiających się w Strongholdach i trybie Freeplay bardzo często występują Żary zamiast przedmiotów.

    Jesse Anderson – menadżer społeczności Anthem - potwierdził na Twitterze, że przynajmniej dwie pierwsze z omawianych rzeczy są wynikiem błędu. Deweloperzy analizują sytuację i próbują znaleźć jakieś rozwiązanie. Na razie nie wiadomo, czy trzeci problem to również bug, czy też zamierzona zmiana.

    Źródło:
    "AlexB" - GRY-OnLine
  • Klemens
    2019-03-27 15:57:19
    Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
    Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow